Billing jest jednym z kilku dostępnych rozwiązań w ramach rodziny produktów Customer Excellence. Każdy produkt może być dobierany dowolnie przez klienta, tak by zaspokoić jego potrzeby biznesowe.
Nasz Cel: Zapewnienie poprawnych danych billingowych i rozliczeń dostosowanych do wymagań rynkowych
Czy potrzebujesz systemu, który wspiera rozliczanie wielu usług i produktów?
Czy dni w których musisz dokonać masowych rozliczeń, kojarzą się z dużym stresem i natłokiem zadań - zaszyte w naszym billingu algorytmy pozyskiwania, walidowania danych pomiarowych umożliwiają sprawne i automatyczne rozliczanie i fakturowanie pozyskanych danych
Potrzebujesz rozwijać swój biznes i nie być ograniczonym możliwościami posiadanego billingu?
możliwosc szybkiej rozbudowy
Na wszystkie pytania wymienione wyżej odpowiedzią jest nasz Billing
- Faktura billingowa – zawiera opłaty za dostarczone usługi oraz produkty wyliczone dla klienta na podstawie odczytu zużycia medium w danym dniu i umowy między klientem i dostawcą medium.
- Sprzedaż pozostała – Faktura pozwala użytkownikowi na wystawianie dowolnych dokumentów obciążeniowych.
- Noty odsetkowe, obciążeniowe i uznaniowe – Wystawiane przez system faktury bilingowe w przypadku spóźnienia przez Klientów płatności są podstawą do wystawiania not
- Rozliczenie dystrybucyjne – Faktury generowane są na bazie specjalizowanych raportów wyliczanych w systemie.

- Obsługa masowa – System obsługuje interfejsy bankowe, którymi przekazywane są informacje o wpłatach klientów
- Automatyczne przyporządkowanie wpłat – Zaimplementowane algorytmy rozliczania wpłat; możliwość automatycznego księgowania wpłat
- Indywidualne przyporządkowanie wpłat – System daje użytkownikowi możliwość samodzielnego wyboru faktury opłacanej przez wpłatę klienta
- Wpłaty kasowe – Wpłaty mogą być również rejestrowane pojedynczo bezpośrednio w systemie w przypadku prowadzenia „okienka kasowego”

Podstawowe a zarazem niezbędne narzędzie do rozliczania dostaw mediów oraz usług!
Przykładowe funkcje, które znajdują się w Billingu
Zaszyte gotowe procesy i algorytmy dla obrotu i dystrybucji
Łatwa integracja z systemami biznesowymi i dziedzinowymi
Elastyczna technologia wspierająca zarządzanie złożonymi usługami, wzorcami cenników i cennikami
Łatwa skalowalność rozwiązania
Możliwość szybkiej rozbudowy funkcjonalności
Masowe rozliczenia
Dlaczego Customer Excellence Solutions?
Doceniamy merytoryczne kompetencje zespołu ConnectPoint oraz profesjonalne podejście do analizy zgłoszonych przez nas wymagań. Wdrożenie rozwiązań CES ( Customer Excellence Solutions) przebiegło sprawnie, a dzięki otwartej komunikacji i partnerskiemu podejściu zespołu ConnectPoint, wspólnie wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwoliły na usprawnienie procesów biznesowych. Dzięki wdrożeniu produktów CES możemy rozwijać nasze pro-konsumenckie podejście i dostarczać profesjonalne usługi dla naszych odbiorców, a także usprawnić procesy wewnętrzne w zakresie obsługi klientów.
