Customer Care jest jednym z kilku dostępnych rozwiązań w ramach rodziny produktów Customer Excellence. Każdy produkt może być dobierany dowolnie przez klienta, tak by zaspokoić jego potrzeby biznesowe.
Nasz Cel: Osiągnięcie najlepszej obsługi klienta przy jednoczesnej optymalizacji kosztów
Chcesz mieć jedno miejsce, w którym będą znajdowały się wszystkie informacje o Twoich klientach?
Czy chcesz w łatwy i przejrzysty sposób kontrolować proces obsługi klienta?
Czy chciałbyś aby informacje o Twoich klientach były prezentowane w sposób łatwy do zrozumienia?
Czy chciałbyś mieć możliwość obsługiwania wielu kanałów komunikacji z klientem?
Na wszystkie pytania wymienione wyżej odpowiedzią jest nasz Customer Care
Klient 360
- Pełna historia interakcji
- Łatwa identyfikacja punktów
- Historia rozliczeń, faktury, wpłaty, przeksięgowania
- Natychmiastowy dostęp do dokumentów klienta
- Informacja o zgodach
- Dodatkowe informacje dzięki notatkom
- Szybka edycja danych kontaktowych

- Dane ewidencyjne w jednym miejscu
- Taryfa do której zakwalifikowany jest obiekt/punkt
- Śledzenie zmian na punkcie
- Pełna historia interakcji
- Dostęp do dokumentów powiązanych z punktem
- Pełna historia odczytów
- Rozliczenia dla punktu

Zarządzaj swoimi klientami wygodnie i efektywnie z rozwiązaniem, którym jest Customer Care.
Przykładowe funkcje, które znajdują się w Customer Care
Zgłoszenia
Dzięki zgłoszeniom możesz statusować i śledzić ścieżkę realizacji wszelkich spraw, które zgłosił klient.
Zarządzanie danymi
W łatwy i elastyczny sposób modyfikuj dane swoich klientów, aby zawsze były aktualne.
Korespondencja
Umożliwia zewidencjonowanie przychodzącej korespondencji, skierowanie na odpowiedni dział oraz posiada gotowe szablony odpowiedzi.
Zarządzanie umowami
Generuj i wysyłaj klientom niezbędne dokumenty, nadawaj im statusy i ewidencjonuj daty.
Przyłączenia
Zarządzaj procesem przyłączeniowym od przyjęcia wniosku do zamontowania urządzenia w punkcie oraz ewidencjonuj dokumenty przyłączeniowe, terminy i statusy.
Workflow
Konfiguruj przepływy, otrzymuj powiadomienia i kontroluj czas realizacji spraw.
Dlaczego Customer Excellence Solutions?
Doceniamy merytoryczne kompetencje zespołu ConnectPoint oraz profesjonalne podejście do analizy zgłoszonych przez nas wymagań. Wdrożenie rozwiązań CES ( Customer Excellence Solutions) przebiegło sprawnie, a dzięki otwartej komunikacji i partnerskiemu podejściu zespołu ConnectPoint, wspólnie wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwoliły na usprawnienie procesów biznesowych. Dzięki wdrożeniu produktów CES możemy rozwijać nasze pro-konsumenckie podejście i dostarczać profesjonalne usługi dla naszych odbiorców, a także usprawnić procesy wewnętrzne w zakresie obsługi klientów.
