Customer Care

Zarządzaj zwinnie oraz wygodnie swoimi klientami!

Kontakt

Customer Care jest jednym z kilku dostępnych rozwiązań w ramach rodziny produktów Customer Excellence. Każdy produkt może być dobierany dowolnie przez klienta, tak by zaspokoić jego potrzeby biznesowe.

Nasz Cel: Osiągnięcie najlepszej obsługi klienta przy jednoczesnej optymalizacji kosztów

Chcesz mieć jedno miejsce, w którym będą znajdowały się wszystkie informacje o Twoich klientach?

Czy chcesz w łatwy i przejrzysty sposób kontrolować proces obsługi klienta?

Czy chciałbyś aby informacje o Twoich klientach były prezentowane w sposób łatwy do zrozumienia?

Czy chciałbyś mieć możliwość obsługiwania wielu kanałów komunikacji z klientem?

Na wszystkie pytania wymienione wyżej odpowiedzią jest nasz Customer Care

Klient 360

  • Pełna historia interakcji
  • Łatwa identyfikacja punktów
  • Historia rozliczeń, faktury, wpłaty, przeksięgowania
  • Natychmiastowy dostęp do dokumentów klienta
  • Informacja o zgodach
  • Dodatkowe informacje dzięki notatkom
  • Szybka edycja danych kontaktowych

 

  • Dane ewidencyjne w jednym miejscu
  • Taryfa do której zakwalifikowany jest obiekt/punkt 
  • Śledzenie zmian na punkcie
  • Pełna historia interakcji
  • Dostęp do dokumentów powiązanych z punktem
  • Pełna historia odczytów
  • Rozliczenia dla punktu

Zarządzaj swoimi klientami wygodnie i efektywnie z rozwiązaniem, którym jest Customer Care.

Przykładowe funkcje, które znajdują się w Customer Care

Zgłoszenia

Dzięki zgłoszeniom możesz statusować i śledzić ścieżkę realizacji wszelkich spraw, które zgłosił klient.

Zarządzanie danymi

W łatwy i elastyczny sposób modyfikuj dane swoich klientów, aby zawsze były aktualne.

Korespondencja

Umożliwia zewidencjonowanie przychodzącej korespondencji, skierowanie na odpowiedni dział oraz posiada gotowe szablony odpowiedzi.

Zarządzanie umowami

Generuj i wysyłaj klientom niezbędne dokumenty, nadawaj im statusy i ewidencjonuj daty.

Przyłączenia

Zarządzaj procesem przyłączeniowym od przyjęcia wniosku do zamontowania urządzenia w punkcie oraz ewidencjonuj dokumenty przyłączeniowe, terminy i statusy. 

Workflow

Konfiguruj przepływy, otrzymuj powiadomienia i kontroluj czas realizacji spraw.

Dlaczego Customer Excellence Solutions?

Doceniamy merytoryczne kompetencje zespołu ConnectPoint oraz profesjonalne podejście do analizy zgłoszonych przez nas wymagań. Wdrożenie rozwiązań CES ( Customer Excellence Solutions) przebiegło sprawnie, a dzięki otwartej komunikacji i partnerskiemu podejściu zespołu ConnectPoint,  wspólnie wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwoliły  na usprawnienie procesów biznesowych. Dzięki wdrożeniu produktów CES możemy rozwijać nasze pro-konsumenckie podejście i dostarczać profesjonalne usługi dla naszych odbiorców, a także usprawnić procesy wewnętrzne w zakresie obsługi klientów.