Growth Manager

Warszawa/ Częstochowa/ Zdalnie

ConnectPoint specjalizuje się w integracji IoT i IT/OT. Łączymy wiedzę branżową z integracją systemów, tworzeniem oprogramowania, przetwarzaniem danych, GIS, BI i kompetencjami w zakresie uczenia maszynowego. Naszymi klientami są zarówno największe międzynarodowe koncerny, jak i lokalni dostawcy energii, wody i ciepła.

Szukamy osoby na stanowisko Growth Manager produktu softwarowego do analityki danych w branży przemysłowej, energetycznej oraz w przedsiębiorstwach użyteczności publicznej.

Wymagania

  • Doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych dla marek/produktów z obszaru oprogramowania i planów działań marketingowych, a następnie ich realizacji z naciskiem na wzrost sprzedaży (min. 4 lata);
  • Doświadczenie w generowaniu leadów sprzedażowych dla firmy IT;
  • Umiejętność współpracy z działem sprzedaży;
  • Umiejętność wdrażania kampanii marketingowych w różnych kanałach komunikacji;
  • Znajomość ABM marketingu (Account Based Marketingu);
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla klientów B2B Enterprise;
  • Doświadczenie w tworzeniu kontentu: prezentacje, artykuły, reklamy, webinary;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – działania marketingowe są prowadzone w języku polskim, angielskim i niemieckim;
  • Doświadczenie we współpracy z Działem Kreatywnym i nadzorowaniu procesu powstawania materiałów graficznych, wideo oraz tekstowych
  • Elastyczność i umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie i z różnymi zespołami;
  • Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność wyciągania wniosków oraz tworzenia rekomendacji biznesowych;

Obowiązki

  • Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej;
  • Przygotowanie i realizacja materiałów, akcji marketingowych wspierających sprzedaż w Polsce i za granicą;
  • Współpraca ze Sprzedawcami, Zarządem i Product Managerami nad rozwijaniem sprzedaży produktu;
  • Stała współpraca z Działem Sprzedaży nad pozyskaniem, utrzymaniem i rozwijaniem leadów na produkt;
  • Wspieranie sprzedaży w całym cyklu życia klienta: od pozyskania, przez prezentacje po up-selling, w tym dbanie o przygotowanie case study i referencji, współpraca z mediami;
  • Współtworzenie i realizacja strategii działań marketingowych;
  • Analiza nowych rozwiązań na rynku i działań konkurencji;
  • Analizowanie efektywności działań promocyjnych i rekomendowanie nowych rozwiązań zorientowanych na wzrost sprzedaży;
  • Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych i PR mających na celu zwiększenie znajomości marki;
  • Realizacja i promocja end to end produkcji webinarów oraz materiałów tekstowych (np. blog);
  • Wdrażanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż;
  • Zarządzanie budżetem;

Oferujemy

  • Pakiet benefitów w tym ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport
  • Pracę z międzynarodowymi klientami
  • Dobrą atmosferę w pracy i elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie w rozwoju od wewnętrznego psychologa i coacha

Formularz aplikacyjny

Porozmawiajmy o potrzebach

Twojej organizacji