Portal klienta jest jednym z kilku dostępnych rozwiązań w ramach rodziny produktów Customer Excellence. Każdy produkt może być dobierany dowolnie przez klienta, tak by zaspokoić jego potrzeby biznesowe.
Nasz Cel: Dostarczanie profesjonalnej obsługi klienta bez konieczności osobistego kontaktu z dostawcą.
Czy Twoi klienci mogą załatwić swoje sprawy nie wychodząc z domu?
Czy zwiększenie satysfakcji klientów przez skrócenie czasu obsługi zgłoszeń nie brzmi obiecująco?
Czy chciałby aby Twoi klienci korzystali z przyjaznego i intuicyjnego portalu samoobsługowego, który gwarantuje bezpieczeństwo danych?
Czy chcesz aby Twoja firma była postrzegana jako nowoczesna przez klientów?
Na wszystkie pytania wymienione wyżej odpowiedzią jest nasz Portal Klienta
Dlaczego nasze rozwiązanie?
-
Podczas projektowania rozwiązania wykorzystaliśmy 20 lat doświadczeń z branży energetycznej
-
Platforma jest łatwo skalowalna i umożliwia stopniowe rozwijanie usług dla klienta końcowego
-
Rozwiązanie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić pełne bezpieczeństwa danych
-
Platforma umożliwia rozłożenie inwestycji w czasie poprzez budowę modułową i łatwą integrację z systemami dziedzinowymi
-
Efekt wdrożenia widoczny jest dla klientów od razu niezależnie od ilości modułów i integracji z systemami dostawcy
-
Łatwość w komunikacji z klientem poprzez różne kanały komunikacji z zachowaniem pełnej historii niezależnie od wykorzystanego kanału ( Omnichannel), umożliwia szybką poprawę wizerunku dla dostawcy i stanowi wartość dodaną dla klientów
-
W ramach budowy platformy zostały wykorzystane najnowsze technologie informatyczne
Przykładowe funkcje, które znajdziesz w Portalu Klienta
Faktury/EKO-faktury
Posiadanie możliwości podglądu, pobrania oraz zapłaty faktur.
Informacje o płatnościach
Posiadanie salda rozliczeń, informacji o nadchodzących płatnościach, informacji o niezapłaconych fakturach oraz zwroty nadpłat.
Profil zużycia
Możliwość podglądu historii, profili zużycia oraz dodania odczytu.
Zarządzanie kontem
Posiadaj możliwość zarzadzania kontem klienta: ustawienia przypomnień, zmiany niektórych danych ewidencyjnych oraz możliwość udzielenia lub cofnięcia zgód.
Reklamacje
Posiadaj możliwość zgłoszenia reklamacji, podglądu statusu i terminu realizacji oraz możliwość procesowania reklamacji za pomocą elektronicznej kancelarii.
Komunikacja
Posiadaj elektroniczną komunikację z obsługą klienta, wzory dokumentów do pobrania, komunikacje marketingowa z klientami oraz ogłoszenia/ważne informacje.
Dlaczego Customer Excellence Solutions?
Doceniamy merytoryczne kompetencje zespołu ConnectPoint oraz profesjonalne podejście do analizy zgłoszonych przez nas wymagań. Wdrożenie rozwiązań CES ( Customer Excellence Solutions) przebiegło sprawnie, a dzięki otwartej komunikacji i partnerskiemu podejściu zespołu ConnectPoint, wspólnie wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwoliły na usprawnienie procesów biznesowych. Dzięki wdrożeniu produktów CES możemy rozwijać nasze pro-konsumenckie podejście i dostarczać profesjonalne usługi dla naszych odbiorców, a także usprawnić procesy wewnętrzne w zakresie obsługi klientów.
