Windykacja jest jednym z kilku dostępnych rozwiązań w ramach rodziny produktów Customer Excellence. Każdy produkt może być dobierany dowolnie przez klienta, tak by zaspokoić jego potrzeby biznesowe.
Nasz Cel: Optymalizacja i automatyzacja obsługi windykacyjnej klientów
Czy chciałbyś aby twoje procesy zawsze były zgodne w aktualnymi wymogami prawnymi?
Czy chciałbyś skrócić czas obsługi spraw windykacyjnych dzięki automatyzacji procesów?
Czy chciałbyś mieć możliwość masowego generowania dokumentów windykacyjnych?
Czy chciałbyś posiadać przejrzyste zestawienia efektywności działań windykacyjnych?
Czy chciałbyś mieć możliwość zlecenia spraw kancelariom windykacyjnym?
Czy przydałby Ci się uporządkowany przebieg windykacji, pilnowania terminów i etapów spraw?
Na wszystkie pytania wymienione wyżej odpowiedzią jest nasza Windykacja
Windykacja:
- Przekazywanie spraw do kancelarii prawniczych
- Bieżąca ewidencja informacji i danych nt. spraw (etapy, koszty, daty, dokumentacja procesowa)
- Automatyczne przekazywanie aktualizacji spraw do billingu
- Automatyzacja procesów windykacji polubownej oraz sądowo-komorniczej, interfejs z e-Sądem, portal dla kancelarii, automatyczne statusowanie wiarygodności klienta
- Zestawienia:
- Stan spraw
- Działania w sprawach windykacji sądowej oraz komorniczej
- Zestawienie z terminów realizacji zleceń otrzymanych
- Wykaz poniesionych opłat za okres
- Zestawienie stanu spraw dla kancelarii

Zautomatyzuj procesy windykacyjne, skróć czas i koszty ich obsługi!
Przykładowe funkcje, które znajdują się w Windykacji
Automatyzacja generowania dokumentów windykacyjnych wraz z wydrukami wg jednolitych szablonów
Wspomaganie ewidencjonowania i przeprowadzania procesów windykacji przedsądowej oraz sądowo- komorniczej
Ewidencjonowanie porozumień spłaty zobowiązań wraz kontrolowaniem realizacji warunków porozumienia
Ewidencjonowanie spraw przekazanych do rejestrów dłużników (tj. KRD, InfoMonitor)
Wspomaganie prowadzenia oraz kontrolowanie sprzedaży wierzytelności
Raportowanie należności oraz dłużników w podziale na poszczególne etapy windykacyjne
Dlaczego Customer Excellence Solutions?
Doceniamy merytoryczne kompetencje zespołu ConnectPoint oraz profesjonalne podejście do analizy zgłoszonych przez nas wymagań. Wdrożenie rozwiązań CES ( Customer Excellence Solutions) przebiegło sprawnie, a dzięki otwartej komunikacji i partnerskiemu podejściu zespołu ConnectPoint, wspólnie wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwoliły na usprawnienie procesów biznesowych. Dzięki wdrożeniu produktów CES możemy rozwijać nasze pro-konsumenckie podejście i dostarczać profesjonalne usługi dla naszych odbiorców, a także usprawnić procesy wewnętrzne w zakresie obsługi klientów.
