Chcesz mieć jedno miejsce, w którym znajdą się wszystkie informacje o Twoich klientach?

Czy chcesz w łatwy i intuicyjny sposób zarządzać procesem obsługi klienta?

Czy chcesz, aby informacje o Twoich klientach były przejrzyście prezentowane?

Czy chciałbyś zapewnić klientom wielokanałową obsługę?

Na wszystkie powyższe pytania odpowiedzią jest nasz Customer Care

Customer Care

Intuicyjny dostęp do informacji o kliencie:

  • Pełna historia interakcji
  • Łatwa identyfikacja obiektów
  • Historia rozliczeń, faktury, wpłaty, przeksięgowania
  • Natychmiastowy dostęp do dokumentów klienta
  • Informacja o zgodach
  • Dodatkowe informacje dzięki notatkom
  • Szybka edycja danych kontaktowych

Intuicyjny dostęp do informacji powiązanych z obiektem:

  • Pełna historia interakcji
  • Dane ewidencyjne w jednym miejscu
  • Podpięte taryfy
  • Śledzenie zmian na obiekcie
  • Dostęp do dokumentów powiązanych z obiektem
  • Pełna historia odczytów
  • Rozliczenia dla obiektu
  • Status akcyzowy dla obiektów energetycznych 
  • Zlecenia monterskie dla obiektu

Zarządzaj informacjami o klientach wygodnie i efektywnie dzięki Customer Care!

Przykładowe funkcje, które znajdziesz w naszym Customer Care:

Zgłoszenia

Dzięki nim poznasz status i ścieżkę realizacji wszelkich spraw, które zgłosił klient.

Zarządzanie danymi

W łatwy i elastyczny sposób modyfikuj dane swoich klientów, aby zawsze były aktualne.

Korespondencja

Umożliwia zewidencjonowanie przychodzącej korespondencji, skierowanie do odpowiedniego działu, dodatkowo posiada gotowe szablony odpowiedzi.

Zarządzanie umowami

Generuj i wysyłaj klientom niezbędne dokumenty, nadawaj im statusy i ewidencjonuj daty.

Przyłączenia

Zarządzaj procesem przyłączeniowym od przyjęcia wniosku do zamontowania urządzenia w punkcie oraz ewidencjonuj dokumenty przyłączeniowe, terminy i statusy. 

Procesowanie i statusowanie / etapowanie procesu prac

Konfiguruj przepływy, otrzymuj powiadomienia i kontroluj czas realizacji spraw.

Zachęcamy do sprawdzenia wszystkich naszych produktów z rodziny Customer Excellence Solutions: