Twoje centrum informacji o kliencie!
Chcesz mieć jedno miejsce, w którym znajdą się wszystkie informacje o Twoich klientach?
Czy chcesz w łatwy i intuicyjny sposób zarządzać procesem obsługi klienta?
Czy chcesz, aby informacje o Twoich klientach były przejrzyście prezentowane?
Czy chciałbyś zapewnić klientom wielokanałową obsługę?
Na wszystkie powyższe pytania odpowiedzią jest nasz Customer Care
Customer Care
Intuicyjny dostęp do informacji o kliencie:
- Pełna historia interakcji
- Łatwa identyfikacja obiektów
- Historia rozliczeń, faktury, wpłaty, przeksięgowania
- Natychmiastowy dostęp do dokumentów klienta
- Informacja o zgodach
- Dodatkowe informacje dzięki notatkom
- Szybka edycja danych kontaktowych
Intuicyjny dostęp do informacji powiązanych z obiektem:
- Pełna historia interakcji
- Dane ewidencyjne w jednym miejscu
- Podpięte taryfy
- Śledzenie zmian na obiekcie
- Dostęp do dokumentów powiązanych z obiektem
- Pełna historia odczytów
- Rozliczenia dla obiektu
- Status akcyzowy dla obiektów energetycznych
- Zlecenia monterskie dla obiektu
Zarządzaj informacjami o klientach wygodnie i efektywnie dzięki Customer Care!
Przykładowe funkcje, które znajdziesz w naszym Customer Care:
Zgłoszenia
Dzięki nim poznasz status i ścieżkę realizacji wszelkich spraw, które zgłosił klient.
Zarządzanie danymi
W łatwy i elastyczny sposób modyfikuj dane swoich klientów, aby zawsze były aktualne.
Korespondencja
Umożliwia zewidencjonowanie przychodzącej korespondencji, skierowanie do odpowiedniego działu, dodatkowo posiada gotowe szablony odpowiedzi.
Zarządzanie umowami
Generuj i wysyłaj klientom niezbędne dokumenty, nadawaj im statusy i ewidencjonuj daty.
Przyłączenia
Zarządzaj procesem przyłączeniowym od przyjęcia wniosku do zamontowania urządzenia w punkcie oraz ewidencjonuj dokumenty przyłączeniowe, terminy i statusy.
Procesowanie i statusowanie / etapowanie procesu prac
Konfiguruj przepływy, otrzymuj powiadomienia i kontroluj czas realizacji spraw.