Czy Twoi klienci mogą załatwić swoje sprawy nie wychodząc z domu?

Czy zależy Ci na zwiększeniu satysfakcji klientów przez skrócenie czasu obsługi zgłoszeń?

Czy chcesz, aby Twoi klienci korzystali z przyjaznego i intuicyjnego portalu samoobsługowego, który gwarantuje bezpieczeństwo danych?

Czy chcesz, aby Twoja firma była postrzegana jako nowoczesna przez klientów?

Na wszystkie powyższe pytania odpowiedzią jest nasz Portal Klienta

Wyznaczaj standardy obsługi dzięki elastycznemu rozwiązaniu, jakim jest Portal Klienta.

Przykładowe funkcje, które znajdziesz w naszym Portalu Klienta

Faktury/EKO-faktury

Możliwości podglądu, pobrania oraz zapłaty faktur.

Informacje o płatnościach

Salda rozliczeń, informacje o nadchodzących płatnościach​, informacje o niezapłaconych fakturach oraz zwrotach nadpłat.

Profil zużycia

Możliwość podglądu historii, profili zużycia oraz dodania odczytu.

Zarządzanie kontem

Ustawienia przypomnień, zmiany niektórych danych ewidencyjnych oraz możliwość udzielenia lub cofnięcia zgód.

Reklamacje

Możliwość zgłoszenia reklamacji, podglądu statusu i terminu realizacji oraz procesowania reklamacji za pomocą elektronicznej kancelarii.

Komunikacja

Elektroniczna komunikacja z obsługą klienta, wzory dokumentów do pobrania, komunikacja marketingowa do klientów oraz ogłoszenia/ważne informacje.​​

Zachęcamy do sprawdzenia wszystkich naszych produktów z rodziny Customer Excellence Solutions: